logo-opaque

De Gouwe Streek

De Gouwe Streek is een middelgrote schaatsvereniging voor jong en oud waar keihard wordt geschaatst maar waar vooral plezier heel hoog in het vaandel staat !

Lid worden ?

facebook 32 twitter 32

Algemene Ledenvergadering 2019

We willen jullie graag uitnodigen voor de jaarlijkse ledenvergadering op woensdag 19 juni 2019. In de ALV zullen we het afgelopen seizoen bespreken en afsluiten met een borrel en een hapje. Alle commissies hebben een jaarverslag gemaakt die te lezen zijn in het bijgevoegde document. Mocht je tijdens de avond een exemplaar willen, dan graag zelf meenemen. De financiƫle analyse van afgelopen seizoen wordt tijdens de avond besproken. Daarnaast willen we met elkaar vooruit kijken, de plannen voor komend seizoen bespreken en over een aantal zaken jullie mening horen. Twee belangrijke onderwerpen op de agenda van dit jaar zijn de vacatures voor de voorzitter, secretaris en vertrouwenspersoon en de organisatie van de activiteiten en de keuzes die we daarin gaan/willen maken. We hopen dus op een grote opkomst.

De ALV zal starten om 19.30 uur in ons eigen clubhuis.

Het bestuur van de Gouwestreek